سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از سینما چه خبر

فرح مرزی سپس با بیان اینکه خانه سینما از پای بست ویران است اظهار داشت: اگر استقلال صنوف از خانه سینما می تواند منجر به ایجاد تحولات مثبت درون صنفی شود بی شک همه ما از این اتفاق حمایت می کنیم؛ اما شرط ما برای این استقلال صنفی این است که برای یکایک اعضای صنوف فکری اساسی شود. روسای صنوف بتوانند رفاه را برای اعضای شان به ارمغان بیاورند و از آن ها حمایت ویژه ای داشته باشند در غیر این صورت و اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ ندهد برای ما مستقل و یا عدم مستقل بودن صنوف هیچ اهمیتی ندارد.

در نوامبر 2012، نشریه ورایتی با کسب نظر از 40 آهنگساز فعال سینمای جهان، موسیقی انیو موریکونه برای فیلم «مأموریت» را بهترین موسیقی نوشته شده برای یک اثر سینمایی تا به آن زمان اعلام نمود.از میان آثار وی که بالغ بر 60 میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رفته‌است «روزی روزگاری در غرب» با فروش تقریبی 10 میلیون نسخه از پرفروش‌ترین آلبوم‌هایبیکلام موسیقی فیلم در تاریخ سینما به‌شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش آثار غیر سینمایی، برای داستانی بلند "شیدای جدایی"به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمدمسیح باجلان و "تقاطع موازی" به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حجت عبادی پروانه نمایش صادر شد.

کیانوش گرامی که زاده سال 1341 است، بازیگری را از سال 1354 با حضور در سریال «آتش بدون دود» به کارگردانی نادر ابراهیمی آغاز کرد و در سال‌های پس از انقلاب، با مجموعه‌های تلویزیونی «گل پامچال»، «میوه ممنوعه»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «آشپزباشی» و ... پی گرفت.

عیاری درباره رفع توقیف فیلم در گفت و گو با خبرگزاری فارس توضیح داد: «من بسیار خوشنودم که فیلم «خانه پدری» رفع توقیف شده و بی نهایت از قوه قضائیه و شخص آیت‌الله رئیسی سپاسگزارم که با مساعدت های خود باعث شدند تا مشکلات بوجود آمده برای اکران این اثر مرتفع شود. با ورود شخص آیت‌الله رئیسی و رفع توقیف فیلم «خانه پدری» توسط ایشان خوشبختانه دغدغه‌های من نسبت به بروز مشکلات دیگر در اکران «خانه پدری» به شدت کم شده است.»

الکساندر دریمون، امیلی کاکس، ایان هارت، دیوید داوسون، توبیاس زانتلمان، هری مک‌انتایر، جوزف میلسون، الایزا باترورث، اوا برتیستل، آرناس فیدراوشِس، جپ بک لورسن، میلی بریدی، مارک رولی، کاوان کلرکین، جیمز نورثکوت، ایوان میچل، توبی رگبو، آدریان بوشه، تیموتی اینز، آدریان شیلر، مگنوس برون، امیلیا کلارکسون، استفانی مارتینی، فین الیوت، روبی هارتلی، استین سیگرسن، ریچارد دیلن، دورین لاخ، جیمی بلاکلی، استفان رودری و نایجل لینزی از بازیگرانی هستند که در سریال The Last Kingdom به ایفای نقش می‌پردازند. مارتا هیلیر وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و گرت نیم، نایجل مارچنت و جسیکا پوپ وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارند. سریال «آخرین پادشاهی» پیش از انتقال به نتفلیکس از شبکه‌ی بریتانیایی «بی‌بی‌سی 2» روی آنتن می‌رفت و فصل چهارم آن در اردیبهشت‌ماه امسال از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.