سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط و توضیحات خرید ملک در استانبول با قیمت مناسب

خرید ملک در استانبول ترکیه

ترکیه کشوری در همسایگی ایران است که در چند سال اخیر رشد به سزایی از نظر اقتصادی داشته است و کارشناسان اقتصاد، این کشور را در بین 10 اقتصاد رو به رشد دنیا گذاشتند. دولت ترکیه با گذاشتن قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و شرایط جدید خرید ملک در ترکیه، خرید و اجاره ملک در ترکیه را از راه‌های کسب اقامت ترکیه قرار داده است. به همین دلیل، رویای خرید ملک در ترکیه دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست. بسیاری از ایرانی‌ها برای خرید ملک در ترکیه و گرفتن اقامت این کشور اقدام می‌کنند و جمعیت ایرانیان در ترکیه رو به افزایش است. در اینجا قصد داریم نکات مهم در خرید ملک در ترکیه و چگونگی خرید ملک در ترکیه را بازگو کنیم و به برخی سوالات مانند کدام شهر ترکیه برای خرید خانه مناسب است؟ آیا با خرید ملک در ترکیه میتوان اقامت گرفت؟ چگونه با خرید ملک در ترکیه اقامت بگیریم؟ حداقل سرمایه برای خرید ملک در ترکیه چقدر است؟ حداقل مبلغ خرید ملک در ترکیه برای اقامت چقدر است؟ پاسخ دهیم.

آپارتمان ها در استانبول به دو دسته برج ( سیته) و نرمال آپارتمان ها که همان معادل مفهوم آپارتمان در ایران است تقسیم می شوند. آپارتمان ها بر خلاف سیته ها فاقد امکانات تقریحی و ورزشی مانند باشگاه بدنسازی و استخر و زمین های بازی هستند. نرمال آپارتمان ها اغلب زیر 10 طبقه هستند. یکی از امکانات مهمی که برج های استانبول دارند نگهبانی و کارت های ورود و خروج مخصوص ساکنین هستند که امنیت زیادی را مخصوصا در شهر استانبول برای ساکنین فراهم می کند.

خرید ملک در استانبول

شرایط خرید ملک در استانبول برای ایرانیان

شرایط خرید ملک در استانبول برای ایرانیان آنقدر ساده است که برخی از افراد می‌گویند که خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان هم ممکن است. البته در شرایطی خاص این مسئله حقیقت دارد و با 100 میلیون تومان هم می‌توانید خانه بخرید. اول از همه باید نوع ملک خود را مشخص کنید. برای مثال می‌خواهید ویلا، آپارتمان، سوییت یا خانه بخرید. برای خرید سوئیت در ترکیه حدود 170 هزار دلار باید داشته باشید. در ادامه به قیمت خرید خانه در شهرهای مختلف ترکیه و خرید ملک ارزان در ترکیه خواهیم پرداخت.

خرید خانه در استانبول 300 میلیون تومان

در ترکیه هم خانه‌های گران وجود دارد و هم خانه‌های ارزان. در استانبول می‌توانید خانه‌های ارزان خوبی پیدا کنید که برای خریدشان باید چیزی حدود 500 الی 800 میلیون بپردازید البته این قیمت برای خانه‌های حدودا 50 تا 55 متری است. خرید خانه در استانبول آن هم با این قیمت شاید بهتر از خرید ملک در ایران باشد. اگر شهرهای کوچک‌تر را برای خرید ملک انتخاب کنید، قیمت خانه کاهش پیدا می‌کند و خانه‌ها ارزان‌تر هستند.

قیمت خرید خانه در استانبول

آپارتمان های استانبول دارای تجهیزات مختلفی بوده و متراژ آن ها با یکدیگر متفاوت است. قیمت آپارتمان در استانبول به عوامل مختلفی از جمله کیفیت ساخت، میزان امکانات رفاهی موجود در آن، منطقه جغرافیایی خانه و … بستگی دارد.

جهت اطلاع از قیمت ملک در استانبول و خرید خانه با قیمت مناسب می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین املاک سهند تماس گرفته تا وکلای ما از طریق نمایندگی موجود در این شهر خانه های لوکس و زیبا را به شما ارائه دهند.