سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایا با برنامه شازم اشنایی دارید؟

Shazam نه تنها به شما کمک می کند که نام آهنگ ها و خواننده آن را بدست بیاورید بلکه در تقویت زبان انگلیسی نیز به شما کمک می کند. در واقع شما می توانید همزمان با شنیدن آهنگ، متن آن را نیز مشاهده کنید و این روش در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک بزرگی خواهد کرد. توجه داشته باشید که Shazam یک برنامه آنلاین است و بدون اینترنت کاربردی ندارد.اره دیگه خلاصه ما هم اومدیم.

این اپلیکیشن دارای 4 زبانه است که شامل Home ،My Shazam ،Discover و Charts است. در زبانه ی Home، در وسط صفحه دکمه ای وجود دارد که می توانید زمانی که موزیکی در حال پخش است آن دکمه را نگه دارید تا Shazam به شما اطلاعات کامل آن موزیک را بدهد. قابلیت تشخیص موزیک های مختلف از امکانات بسیار جذاب، دقیق و کم نظیر این اپلیکیشن است.اگر می خواهید از موزیک لذت ببرید هرگز این برنامه را فراموش نکنید.

این اپلیکیشن دارای 4 زبانه است که شامل Home ،My Shazam ،Discover و Charts است. در زبانه ی Home، در وسط صفحه دکمه ای وجود دارد که می توانید زمانی که موزیکی در حال پخش است آن دکمه را نگه دارید تا Shazam به شما اطلاعات کامل آن موزیک را بدهد. قابلیت تشخیص موزیک های مختلف از امکانات بسیار جذاب، دقیق و کم نظیر این اپلیکیشن است.برای دانلود برنامه shazam می توانید به این سایت مراجعه کنید.

شازم یکی از نرم افزارهای پرطرفدار تلفن های هوشمند است.اگر تمایل دارید نام خواننده و یا آهنگ در حال پخش را بدانید تنها کافی است برنامه Shazam را باز کنید و اجازه دهید گوشی آیفون یا اندرویدی شما هم کمی آهنگ را گوش کند! پس از چند ثانیه می توانید اطلاعات مربوط به آهنگ شامل نام آهنگ، نام خواننده و حتی متن آهنگ را داشته باشید. این نرم افزار هم به صورت رایگان و هم به صورت غیررایگان برای دستگاه های Apple و اندروید موجود است. در ادامه لینک دانلود، نحوه نصب و سایر امکانات برنامه را مشاهده می کنید.قطعا شازم را می توان یکی از بهترین برنامه ها در زمینه موزیک دانست.

با یکپارچه شدن Shazam و سرویس موسیقی اپل، حالا پس از شناسایی موزیک توسط شَزَم، دو گزینه جدید در اختیار کاربر قرار می گیرد که یکی پخش آهنگ در Apple Music و دیگری خرید آن از سرویس اپل است. البته امکان استریم موزیک مورد نظر در اسپاتیفای نیز وجود خواهد داشت.هرگز نشه فراموش دانلود شازم فراموش.

در زبانه ی My Shazam لیستی از مواردی که جستجو کرده اید قرار می گیرد و می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. در بخش Discover نیز موزیک های جدید را به همراه متن آهنگ و اطلاعات این چنینی در اختیار خواهید داشت. همچنین می توانید لیستی از 100 آهنگ برتر دنیا را در این بخش مشاهده نمایید. در آخر در بخش Charts دسته بندی هایی از آهنگ های مختلف قرار گرفته است که می توانید بر اساس سبک مورد علاقه یا موزیک علاقه خود آهنگ های مختلف را پیدا کنید. این اپلیکیشن برای علاقه مندان به موزیک بسیار کاربردی و مفید خواهد بود و قطعا از قابلیت های آن متعجب خواهید شد. علاوه بر موارد ذکر شده شما می توانید خوانندگان و گروه های موسیقی مختلف را دنبال کنید و با موزیک های آن ها آشنا شوید.می دونی من کیم؟ من shazam هستم.