سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایا تا به حال با مرورگر اسلیم جت کار کرده اید؟

بسیاری از مرورگر های حال حاضر در برابر مرورگر اسلیم جت سر خم کرده اند زیرا این مرورگر هوشمند توانسته جزو بهترین تولیدات شرکتFlashPeak  لقب گیرد. در واقع مرورگر Slimjet بر پایه کرومیوم ساخته شده و ویژگی های این نرم افزار را داراست.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قابلیت های جدید افزوده شده به مرورگر اسلیم جت توانسته بخش مهمی از نقائص دیگر مرورگر ها را بر طرف نماید و به همین دلیل استقبال از این نرم افزار روز به روز در حال افزایش است.

یکی از فناوری های به کار رفته در مرورگر اسلیم جت، ضد ردیابی است که به امنیت داده های کاربران کمک می کند و به همین دلیل این نرم افزار نسبت به گوگل کروم ارجحیت دارد.

 

از ویژگی های مهم مرورگر اسلیم جت کاهش در زمان دسترسی به صفحات از پیش سرچ شده است. همچنین با امکانی که این نرم افزار فراهم کرده افراد می توانند تنها با درج قسمتی از آدرس سایت خود، مطالب پیشنهادی را مشاهده کرده و از میان آن ها انتخاب کنند.

یکی از مهمترین فاکتورها برای دسته‌بندی بهترین مرورگرهای ویندوز سرعت آن‌ها است. سرعت یک مرورگر در حالت طبیعی به فاکتورهای جانبی زیادی بستگی دارد. به عنوان نمونه باید به تعداد افزونه‌های نصب شده، مشخصات سخت افزاری سیستم کامپیوتری و سرعت اینترنت اشاره کرد. مهمتر از فاکتورهای خارجی، نحوه کار یک مرورگر است. هر مرورگر به شیوه‌ای مختلف یک صفحه وب را پردازش می‌کند، به همین دلیل ممکن است الگوریتم به کار رفته در یک مرورگر بسیار ساده و در دیگری بسیار پیچیده باشد. به عنوان مثال مرورگر کروم در حالت عادی از هرگونه رخنه امنیتی عاری بوده و ابزارهای فوق‌العاده قدرتمندی دارد، اما در عوض، کمی در بارگذاری صفحات وب کند عمل می‌کند. گر زیاد به دنبال ابزارهای جانبی و افزونه نبوده و دیگر فاکتورها همچون ایمنی و میزان مصرف رم و انرژی برایتان اولویت ندارد، بهترین گزینه مرورگر اسلیم جت است. به عنوان یکی از دلایل سرعت بالای این مرورگر باید به توانایی آن در بلاک کردن تبلیغات آزاردهنده اشاره کرد که با بی‌نیاز کردن کاربر از بستن مداوم پنجره‌های تبلیغاتی، سرعت را افزایش می‌دهد. اگرچه میزان مصرف حافظه رم اسلیم جت همچون گرین و میزان مصرف باتری آن همچون مایکروسافت اج نیست، اما در مقایسه با بسیاری از مرورگرهای ویندوز دیگر، مصرف منابع به مراتب کمتری دارد. #bبهترین مرورگر از نظر اکوسیستم 

مرورگر Slimjet بر پایه ی موتور Chromium طراحی شده است و دارای ویژگی های Google Chrome است که علاوه بر قابلیت های منحصر به فرد Google Chrome قابلیت های دیگری نیز به ان اضافه شده به عنوان مثال چون برای گوگل هیچ اطلاعاتی ارسال نمی کند سرعت این مرورگر تقویت شده و از لحاظ امنیت اطلاعاتی هم پیشرفت های قابل ملاحظه ای دارد و اطلاعات حریم خصوصی هم بیشتر محافظت میکند.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد Slimjet این است که شما می توانید بجای وارد کردن ادرس های طولانی URL با وارد کردن فقط قسمتی از ان به ادرس مورد نظر فرستاده میشوید.

اسلیم جت را می توان بک مرورگر بسیار خوب با امنیت بالا و سرعت بالا دانست که می تواند تمامی نیاز های یک کاربر را از اینترنت تامین کند در ضمن سرعت اپلود و دانلود در انی مرورگر بسیار بالا می باشد اسلیم جت را دست کم نگیرید و حتما ان را امتحان کنید تا با مرورگر های جدید نیز اشنا شوید و از ان لذت ببرید این مرورگر مانند گوگل کروم می باشد و می تواند شما را یاد این مرورگر خوب گوگل بیاندازد.

نماد سرعت بالای این مرورگر در لوگو و همچنین در اسم ان نیز پیدا است که ان را مشابه با یک جت و سرعت ان را مشابه با سرعت بالای جت دانسته اند.